★歡迎光臨 ! !

施純隆 : 個人簡介facebook
楊春美 : 個人簡介facebook
寫信給我 :766801@gmail.com

2021年11月3日 星期三

One Moment In Time - Dana Winner


 1988年奧運主題曲

One Moment In Time - Dana Winner 即時(成功)的一剎那

Each day I live, I want to be 每天我活著, 我要成為

A day to give the best of me 每天都活出最好的自己

I'm only one, but not alone 我雖一個人, 但是我並不孤獨

My finest day is yet unknown 我最好的日子仍然沒來到 

I broke my heart for every gain 我心碎於我每次要爭取的

To taste the sweet, I face the pain 為了甜蜜我面對痛苦

I rise and fall, yet through it all 我的成功與失敗, 至今仍未完全忘懷

This much remains 留下許多

------ 

I want one moment in time 我要即時(成功)的一剎那

When I'm more than I thought I could be 當我比我自己想的能力更好

When all of my dreams are a heartbeat away 當我所有的夢想都離我很近

And the answers are all up to me 而且答案都取決於我

----- 

Give me one moment in time 給我及時(成功)的一剎那間

When I'm racing with destiny 當我和命運對抗

Then in that one moment of time 然後在那及時(成功)的一剎那間

I will feel, I will feel eternity 我將感到, 我將感到永恆

----- 

I've lived to be the very best 我已經成為最好的

And I want it all, no time for less 而且我要全部, 愈快愈好

I've laid my plans, now lay the chance 我早已列出我的計畫, 現在我列出機會 

Here in my hands 在我手裡

----- 

Give me one moment in time 給我及時(成功)的一剎那間

When I'm more than I thought I could be 當我比我自己想的能力更好

When all of my dreams are a heartbeat away  當我所有的夢想都離我很近

And the answers are all up to me 而且答案都取決於我

----- 

Give me one moment in time 給我即時(成功)的一剎那

When I'm racing with destiny 當我和命運對抗

Then in that one moment of time  然後在那及時(成功)的一剎那間

I will feel, I will feel eternity 我將感到, 我將感到永恆 

You're a winner for a lifetime 你是一個人生的勝利者

And if you seize that one moment in time 而且假如你把握即時(成功)的那一剎那

Make it shine 讓它發光 

Give me one moment in time 給我即時(成功)的那一剎那

When I'm more than I thought I could be 當我比我自己想的能力更好

When all of my dreams are a heartbeat away  當我所有的夢想都離我很近

And the answers are all up to me  而且答案都取決於我 

Give me one moment in time 給我即時(成功)的那一剎那

When I'm racing with destiny  當我和命運對抗

Then in that one moment of time 然後在那即時(成功)的一剎那

I will be, I will be, I will be free 我將是, 我將是, 我將是自由的 (獲得解放)

I will be, I will be free ,我將是, 我將是自由的 (獲得解放)

沒有留言:

張貼留言

索取資料請告知您的:姓名,行動電話,mail及內容