★歡迎光臨 ! !

施純隆 : 個人簡介facebook
楊春美 : 個人簡介facebook
寫信給我 :766801@gmail.com

2020年11月14日 星期六

Westlife西城男孩 - I Wanna Grow Old With You 我要和妳一起變老

英文版

中文版



Westlife - I Wanna Grow Old With You 我要和妳一起變老

Another day without your smile 另外一個沒有你微笑的一天

Another day just passes by 另外一個虛度的日子

But now I know how much it means 但是現在我知道這非常有意義

For you to stay right here with me 因為妳和我留在這裡

The time we spent apart will make our love grow stronger分離的時間將讓我們的愛變得更濃烈

But it hurt so bad, I can't take it any longer但是實在非常痛, 我無法再承受更久了

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna die lyin' in your arms 我要死在妳手臂裏

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna be lookin' in your eyes 我要注視妳的眼裏

I wanna be there for you 我為你在這裏

Sharin' in everything you do  分擔妳所做的每一件事情

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

A thousand miles between us now 現在我們距離千里遠

It causes me to wonder how 引起我好奇如何

Our love tonight 今晚我們的愛

(Our love tonight)( 今晚我們的愛)

Remains so strong 仍然如此濃烈

(Remains so strong) (仍然如此濃烈)

It makes our risk right all along 它讓我們的愛始終有風險

(It makes our risk)它讓我們有風險

The time we spent apart will make our love grow stronger分離的時間將讓我們的愛變得更濃烈

But it hurt so bad, I can't take it any longer但是實在非常痛, 我無法再承受了

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna die lyin' in your arms 我要死在妳的臂灣裡

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna be lookin' in your eyes 我要凝視妳的眼底

I wanna be there for you 我要為妳留在這裏

Sharin' in everything you do 分擔妳所做的每一件事情

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

Things can come and go, I know 萬事可以來了又走, 我知道

(Things can come and go) (萬事可以來了又走)

But baby I believe 但是寶貝我知道

Something's burnin' strong between us 我們之間有些事情如此熱情

It makes it clear to me 這讓我非常明白

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna die lyin' in your arms 我要死在妳臂灣裡

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna be lookin' in your eyes 我要凝視著妳的眼底

I wanna be there for you 我要和妳一起變老

Sharin' in everything you do 分擔妳所做的每一件事情

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna die lyin' in your arms 我要死在你懷裡

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna be lookin' in your eyes 我要凝視著妳的眼底

I wanna be there for you 我為妳留在這裏

Sharin' in everything you do 分擔妳所做的每一件事情

I wanna grow old with you 我要和妳一起變老

I wanna die lyin' in your arms 我要死在你懷裡

I wanna grow old with you... 我要和妳一起變老.....

沒有留言:

張貼留言

索取資料請告知您的:姓名,行動電話,mail及內容